Reklamacje i zwroty

zwrot towaru

U nas reklamacja czy zwrot nie jest trudna. Wymaga jedynie trochę chęci ze strony klienta. Służymy pomocą i doradztwem również po zakupie. Naszym priorytetem jest bezwzględnie zadowolenie klienta.

zadowolenie klienta
zwrot towaru 1
zwrot towaru1 1
Reklamacje rozpatrujemy w czasie do 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji na maila: sklep@abcagd.eu 
 
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki przed otworzeniem mogą Państwo odmówić przyjęcia takiej paczki bądź po otworzeniu i stwierdzeniu ,że towar jest uszkodzony spisać z kurierem protokół szkody. W obydwu przypadkach należy nas o tym poinformować telefonicznie lub mailowo. Skan lub zdjęcie protokołu szkody z podpisami należy wysłać do nas mailowo lub telefonicznie. Dobrze jest też zrobić zdjęcia uszkodzeń towaru i podesłać do nas na maila. Prosimy o nie wysyłanie niczego samodzielnie. My skontaktujemy się z Państwem i przekażemy całą procedurę co do postępowania reklamacyjnego bądź zwrotu towaru.
Paczki są ubezpieczone. 


Przed wysłaniem reklamacji na maila prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami
+48 797 713 086 lub +48 502 545 832

 

 Prosimy też zapoznać się z regulaminem naszego sklepu