Pytania i odpowiedzi FAQ

Jak czyścić zlewozmywak granitowy?

Regularne dbanie i pielęgnowanie poprzez czyszczenie i konserwację to podstawa utrzymania zlewozmywaka w dobrej kondycji. Zlewozmywak jest jednym z najczęściej eksploatowanych elementów wyposażenia kuchni. Używamy go przynajmniej parę razy dziennie, wylewając również resztki napojów, herbaty i kawy, co z czasem sprzyja powstaniu plam i przebarwień.
Chociaż nasze zlewozmywaki są łatwe w utrzymaniu czystości nie zaszkodzi raz dziennie profilaktyczne umyć zlewozmywak miękką gąbką i płynem do naczyń. Dobrze jest przynajmniej raz w tygodniu po umyciu i wysuszeniu go zakonserwować specjalnym impregnatem do konserwacji zlewozmywaków.

Z czego wykonany jest zlewozmywak?

Zlewozmywaki granitowe produkowane są z masy powstałej z połączenia kruszywa (granitu) ze spoiwem (żywica syntetyczna) w proporcjach 80% - 20%. Masa polimeryzuje (twardnieje) w specjalnych formach, nadających kształt wyrobowi.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak, jest możliwy, pod warunkiem wcześniejszego umówienia telefonicznie lub mailowo się na konkretny termin.

Dlaczego mamy tylko 10 lat gwarancji na zlewozmywaki granitowe a inne firmy np. 30-40 lat?

Zlewozmywaki granitowe dostarczmy od ponad 15 lat, dlatego śmiało możemy udzielić gwarancji na 10 lat. Nie zawyżamy gwarancji tylko uczciwie informujemy naszych klientów

Jaka jest różnica pomiędzy syfonem automatycznych, a syfonem klasycznym?

Syfon automatyczny jest wyposażony w pokrętło, które jest połączone z syfonem za pomocą zabezpieczonego drutu. Kiedy przekręcamy pokrętło to syfon się otwiera i woda jest opróżniana z komory. Korzyścią tej metody jest to, że nie musimy wkładać rąk do gorącej lub brudnej wody po to, żeby opróżnić wodę z komory. Kiedy pozbędziemy się wody z komory to możemy wyciągnąć sitko i usunąć większe kawałki odpadów pozostałych po jedzeniu.

Syfon klasyczny (manualny) - sitko odpływowe jest ręcznie wyciągane i zamykane. Zamykanie sitka, aby nie wydostawała się woda z komory odbywa się w momencie naciśnięcia sitka.

Czy w zlewie są wywiercone otwory?

Jeżeli nie ma w zamówieniu żadnych akcesoriów (tj. bateria, syfon automatyczny/klasyczny lub dozownik) to standardowo nawiercamy tylko jeden otwór pod baterię. Jeżeli wybrany jest dozownik do płynu to w zlewozmywaku będą dwa otwory. Jeżeli zostanie wybrany syfon automatyczny oraz dozownik to wtedy nawiercamy 3 otwory. Jest możliwość zamówienia zlewozmywaka bez otworów - proszę dopisać taką informację w okienku dodatkowe informacje "Uwagi".

Zlewozmywak jest odwracalny – co to oznacza?
Oznacza to ,że komora może być po lewej stronie lub prawej analogicznie ociekacz.

Czy nawiercenie otworów jest płatne?

Nawiercamy otwory bezpłatnie.

Jaka jest średnica otworów pod baterię, pod dozownik do płynu oraz otwór pod pokrętło syfonu automatycznego?

Wszystkie otwory mają standardowo 35 mm średnicy.

Jakiej wielkości powinien być otwór w blacie do montażu zlewu?

Otwór powinien być mniejszy o 1,5 cm do 2 cm od długości i szerokości zlewu. Dokładne wymiary zlewu znajdziesz na grafice w galerii produktu oraz w opisie.

Co należy zrobić w przypadku uszkodzenia przesyłki?

Należy spisać protokół szkody w obecności kuriera z chwilą otrzymania paczki. Procedura firm spedycyjnych wymaga aby najpierw podpisać list przewozowy a następnie w obecności kuriera sprawdzić stan przesyłki. Jeśli otwarcie paczki nastąpiło po odjeździe kuriera, należy niezwłocznie skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod adresem reklamacje@abcagd.eu
Reklamacje związane z uszkodzeniami transportowymi można składać w terminie maksymalnie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Wszystkie paczki wysyłane przez nas są ubezpieczone i dodatkowo zabezpieczone do transportu.

Nie otrzymali od nas Państwo faktury lub paragonu?

Paragony i faktury wysyłamy drogą elektroniczną. Zgodnie z nowymi przepisami paragony imienne wystawiamy na osoby fizyczne a faktury na firmy. Prosimy przed zgłoszeniem do nas upewnić się czy w Państwa skrzynce mailowej nie ma od nas wysłanej wcześniej faktury bądź paragonu. Prosimy też o sprawdzenie na skrzynce folderu „SPAM”.Jeżeli faktycznie nie ma to prosimy do nas to zgłosić telefonicznie lub mailowo na biuro@abcagd.eu
Paragon lub fakturę możemy również wysłać w formie papierowej na specjalne żądanie w przypadku gdy nie mają Państwo adresu mailowego (poczty elektronicznej) .Wystarczy podać to do nas przy zakupie towaru. Wysyłamy wtedy dokument zakupu do Państwa w paczce z towarem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl